Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Barnförkläden

Av Maria - 22 augusti 2010 19:44

Har funderat länge på att jag e väldigt sysugen! Men har inte haft nån vit sytråd hemma. Nu hade jag det och tog tag i ett par söta förkläden jag hade halvfärdiga. Nu har jag två stycken på lager, Ett limegrönt med vita prickar och ett rött med vita prickar. Till varje finns även ett litet huckle. Dom här förklädena passar barn i 2-3 års åldern och kostar 150 kr inkusive hucklet.


Förkläden är jätteroliga att sy så finns det önskemål om beställningar så tveka inte! Kan även göras i vaxduk, perfekt när det ska kladdas med färg och annat!


 


 
 
Ingen bild

Kajsa

22 augusti 2010 21:27

=) åh så fina! Först NU fattar jag att du själv hade sytt det där förklädet som Moa fick på sin fölsedag..! Det är ju superfint! Blir megasuperperfekt till årets julstök hihi keep up the good work med syandet, önskar jag hade hälften av din energi, hur hittar du ork och tid till allt detta myspyssel..??

Maria

23 augusti 2010 17:55

haha, tack :) ja de va ett tag sen jag syde det förklädet till henne, har legat på lager ett tag :) Hur passar det henne nu? kan vara bra att veta ungefärlig storlek. Orken och energin finns bara där, har nog något mild version av någon "bokstavskombination". Har svårt att sitta still utan att pyssla med nåt och blir lätt rastlös, då e virkning perfekt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 september 2010 22:32


Nu e Lilla Almas Giraff färdig! Tyckte att den blev jättesöt faktiskt, men de e alltid mer pill än man tror att virka amigurumi, men de e så kul när det är färdigt! :) Små figurer man blir glad! :) Blev supernöjd i alla fall och hoppas att uppdragsgi...

Av Maria - 14 september 2010 13:12

      Sött barnförkläde som passar utmärkt till julstöket! Kommer även ett matchande huckle till såsmåningom! :)       ...

Av Maria - 5 september 2010 17:02


Mera mössor!! Den lila har ett mått på 44 cm och den turkosa mäter 47cm.   ...

Av Maria - 30 augusti 2010 11:46


Härlig höstmössa i vuxenstorlek!  

Av Maria - 24 augusti 2010 20:09

  Har äntligen hittat det efterlängtade mössmönstret och så klart jag ju tvungen att testa! :) Har även virkat färdig en ev brödkorg till Lotta? En annan färg än rosa kanske? :)                             ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

hur hittade du hit?
 Fick adressen av Mia
 Fick adressen av en kompis
 Genom sökmotor
 Genom bloggplatsen
 Facebook
 Annat sätt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards